Sunday 6 November 2011

INTERVIEW WITH MISS LOLITA PARAGORN

October batch 2 was an amazing group of students. But indeed one had shown an extraordinary talent and exceptional style. 

Here is an interview with La Mode SFA Top Student - Miss Lolita Paragorn. 



1) How was your experience studying in LA MODE?

Very rewarding, Angeltatz is an excellent teacher, and a lot of patience. The assignments were fairly simple in practice against the written assignments, thank you Google.
 La Mode has allowed me to fill gaps in some areas. The team is very family and always ready to listen


2) What are your most unforgettable experience while studying in LA MODE?

I liked the preparation of homework practices. I learned to use a new HUD poses.
 I met other people all charming
I have enjoyed the runaway for Halloween with his podium filled with particles
 

3) What did you feel when you were selected as a Top Student Model?

I was very surprised and also very happy. The graduation will remain an important moment for me. It was a wonderful time. I still hope to give as much satisfaction in La Mode.

4) What are your future goals as a model ?

First of all contexts continue to make the moment even if I do not win. If I do a fashion show, I will always do my best to represent the clothing designers

 I will continue my blog which is free to submit articles of good qualities, my favorites,


5) Any advise to those who wanted to do modelling? What is it?

Patience, perseverance and always keep abreast of fashion. Do not give in to failure, always questioning. Model is a tough business where competition is huge, but I will simply say it is because we like model
If done answering, please return to Angeltatz Lane.


**********************************************************************************
FRENCH

1) Comment a été votre expérience de l'étude de LA MODE?

Trés enrichissante, Angeltatz est une excellente professeur, et a beaucoup de patience. Les devoirs pratiques étaient assez simple par contre les devoirs écrits, je dis merci Google.
La Mode m'a permis de combler des lacunes dans certains domaines . L'équipe est trés familliale et toujours à notre écoute.

2) Quelles sont vos expériences les plus inoubliables tout en étudiant dans LA MODE?

J'ai aimé la préparation des devoirs pratiques. J'ai appris à utiliser un nouvel HUD de poses.
J'ai rencontré d'autres personnes toutes charmantes.
J 'ai beaucoup aimé le défilé pour l 'halloween avec son podium remplis de particules


3) Qu'avez-vous ressenti lorsque vous avez été choisi comme modèle du meilleur stagiaire?
J'ai été trés surprise et aussi très heureuse. La graduation restera un moment important pour moi. Ce fut un merveilleux moment. J'espère toujours donner autant satisfaction à La Mode.


4) Quels sont vos objectifs futurs comme un modèle?

Tout d'abord continuer à faire des contexts même si pour l'instant je ne gagne pas. Si je dois défilr, je ferai toujours de mon mieux pour représenter les tenues des créateurs

Je continuerai mon blog qui consiste a présenter des articles gratuits de bonnes qualités, mes coups de coeur


5) Toute conseille à ceux qui voulaient faire de la modélisation? Qu'est-ce que c'est?

Patience, perséverence et toujours se tenir au courant de la mode. Ne pas baissez les bras devant l'echec, toujours se remettre en question. Modèle est un dur métier où la concurrence est énorme, mais je dirai simplement on est modèle car on aime ça,
Si c'est fait de répondre, s'il vous plaît revenir à Angeltatz Lane.



**********************************************************************************

Next Batch will begin their class on November 7, 2011. We are accepting student reserve applications. TP to the agency anytime of the day and get an application.

IM Angeltatz Lane for more info.

http://slurl.com/secondlife/GoldenBusinessArea%206/53/200/21

No comments:

Post a Comment